2011-11-09

Det kan vara

en av Thåströms bästa låtar någonsin. Jag tror fan i mig det är det. Lyssna. Blunda. Lyssna på texten. Lyssna på rösten. Titta på honom. Hans rörelser... "Åh snälla ni sen när det är dags, när mitt nummer kommer upp... Inte halvvägs ut till Farsta, inte bland alla tallarna därute, inte halvvägs ut till Farsta, inte halvvägs ut till Farsta..." Plattorna Kärlek är för dom och Skebokvarnsvägen 209 är de bästa han gjort. Jag bara väntar på den nya plattan som kommer i vårvinter. Hur han ska lyckas med att prestera lika bra som de senaste plattorna? Och nej kära lilla Inti, detta är INTE Marcus Ugglasson... Herregud! Måste hjärtvätta lite här.

1 kommentar:

Anonym sa...

Underbart! Måste fixa biljetter till D och mig. Kanske bra julklapp :-). Hoppas det finns kvar bara...
Å hur söt är inte Inti då på en skala :D
/k