2009-04-01

Minimirakel

Okej idag hände ett minimirakel. Den 11 November förra året var jag ute och gjorde ett jobb i Upplands-Väsby. Det var runt 7.30 och någonstans där i frosten tappade jag mina hemnycklar. Jag ringde tillbaka till de jag träffade och de gick och letade. Dagen efter kom det snö. Ingen idé att åka dit och leta. Jag letade och letade i bilen jag använt innan jag ringde dit, men inga nycklar och blipp. Så i förra veckan när jag var på semester så kom det ett mail på jobbmailen: "Nyckel och blipp upphittad, finns i repan." Tanken slog mig direkt: Det kan vara mina....? Så tänkte jag fråga i måndags, men det verkade så osannolikt att jag sket i det. Men idag när jag gick förbi dem så frågade jag och gissa om jag blev glad när det faktiskt var mina nycklar som någon som städat bilarna ordentligt hade hittat????!!!!!! Så nu är nycklarna tillbaka hos mig efter att ha åkt X antal mil runt om i länet i nästan 4 månader!! Minimirakel! Yeeeiij!!!!!!

Inga kommentarer: