2009-03-05

Grattis!


Om en timme 9 minuter är det fem år sedan Inti kom ut till denna värld. Förlossningen gick snabbt för att vara första gången och dessutom bra. Jag kommer ihåg att jag tänkte mitt under förlossningen: "Är det inte värre än så här så kan jag göra om det igen!" Ut kom en ljuvlig liten bebis med mycket mörkt hår och kolsvarta ögon. Idag är han en riktigt yrväder, med massa spring i benen. Just idag dock ligger han fortfarande trött efter magsjuka(?)på soffan och softar och kollar på tv. Imorse gick lillebror och jag upp til Inti med en kopp blåbärssoppa, en flagga och så presenterna. Han var MYCKET nöjd med spionglasögonen och laserpistolen som hörde tillsammans med Buzz Lightyears ärkefiende Zurg. Men tänk vad tiden går!

1 kommentar:

Martina sa...

Nu blev jag allt peppad att föda igen. Jag tänkte exakt samma sak under min förlossning. Men hur var det, blev det lika enkelt andra gången. Minns inte riktigt vad du sagt..