2009-03-04

Ljus i mörkret

Mannen och jag har betsämt oss. Vi ska åka utomlands i en vecka. Utan barnen. Egoitrippat? Ja. Kanske. Nödvändigt? Ja, jag tror det. Vi har inte varit utomlands på 3,5 år och då hade vi med en bångstyrig 18 månaders Inti som vi var tvugna att lägga på hotellet senast 18.45. Det ska verkligen bli SÅ skönt. Så LYXIGT!!!! Jag hoppas på lite sol, lite värme, kanske ngt badande, utflykter till en vulkan, god mat, FUKOSTAR och SOVMORNAR!!!! FANTASTISKT! Igår innan Inti blev sjuk så hann mannen boka resan. Känns helt overkligt! Och det är bara typ 18 dagar kvar!!! Vilket brejk i detta vabbhelvete!

5 kommentarer:

Bina sa...

Var inte så blygsam i dina önskningar!! Önskar du er inte hur mycket sol, värme och bad som helst?! Och sådana här saker, att vuxna i en familj gör saker på egen hand, det är en vinst för barnen - det är jag helt säker på! Vi brukar lunchdejta ibland (alltför sällan enligt mig) jag och Sportfiskaren och det är faktiskt himla mysigt att få träffas tillsammans utan kidsen; skratta, prata och vara bara ett par.

Bara åk! Och NJUT!

Anonym sa...

Åååå vad nice det låter!!!! Kul att resan är bokad nu!!! Vart bär det av??? Hemma i morrn med ser jag. Krya på Inti-plutten nu!!!
KRAM!

Anonym sa...

Vi har rest utan barnen och det är nyttigt och bra och lite smått chockande också... vad pratar man om när man får tid???? Väldigt nyttigt!! Njut och ha trevligt.

Anonym sa...

vad man pratar om ?
Motocross sä klart ;-)

Z sa...

N: I allafall en av oss...