2009-02-17

Tuppen upp!


Ibland gör man ju misstag. Igår på gymmet fanns det en maskin jag aldrig prövat förut. Det är en där man ställer knäna på en platta , med armarna uppsträckta hållandes i två stag och sedan drar sig upp. Tydligen för att få hjälp så man slipper dra upp hela sin egen vikt så ska man ha MYCKET vikter på så att den där knäbrädan åker lättare upp och hjälper till. Jag tänkte lite fel. Så jag tog bara på 9. Det var typ 50 på när jag kom till maskinen. Tänkte: Jävlar i min låda, så stark är jag då inte. Och sänkte då vikterna till 9. Jag tog i och tog i och jäklar vad tungt det var. Gud vad svag jag är!!! tänkte jag. Jag orkade bara 2x10 st. Sedan var jag HELT slut i armarna. I går när jag berättade det för mannen sa han att jag hade gjort helt fel och att jag var ganska stark istället. Men AJ vilken träningsvärk jag har i armarna idag. Kan knappt ta på mig min fleecetröja.... Ajajajajajajaj som någon som vi känner säger....

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahah jag är också svag, tror närmare bestämt att jag är svagast i Sverige ;-D

Bina sa...

Det kanske var något liknande som hände på gymmet i byn? Så egentligen är jag och P väldigt starka?

Z sa...

E: Du är inte svagast i Sverige. Det är Bina.
Bina: Det var inte direkt så att man kunde lägga fel vikter på er när ni gjorde era övningar som bara inkluderade era kroppar och en bänk. P ÄR stark det var väl du som inte var lika stark som en 9-åring...?
:-)

Bina sa...

Hmpf!