2009-02-16

Fint gym

Idag när jag gymmade gjorde jag en upptäckt. Mitt gym har tre våningar. Det är fint fräscht och fullt av trevlig personal. Men sist jag var där var det bara en massa män där med sina PT:ar. Idag upptäckte jag vad jag gjorde för "fel" förra gången! Tjejerna är tydligen på övervåningen i ett av de två gymställen som finns där! Jag råkade gå dit av misstag(tränar inte SÅ ofta numera tyvärr så jag hade hunnit glömma bort vad som fanns däruppe.) Jag vet inte om det är en av gymmets strategier att ha det så uppdelat, men så var det iallafall. Så jag gymmade glatt på där uppe itsället och slapp högtpratanderadiopratare. Jag tränade igår också. Då var mannen med. (de har en sådan BRA barnpassning!!!!) Tenderar då att ta i lite mer än när jag tränar själv(vilket är bra). Så imorse vaknade jag med träningsvärk kan man säga. Men inget botemedel är bättre än att då träna! Så nu känns det helt okej igen efter dagens pass! Annars gillar jag gymmet skarpt, de har som sagt var jättetrevlig personal, snygga lokaler, bra maskiner och dessutom har de schampo, balsam, duschkräm, hårfönar och hårgrejs så man slipper släpa på det! Och de har skåp att hyra om man inte orkar släpa på sina träningskläder heller!

Inga kommentarer: