2009-02-02

Nystart

Mitt nya liv har börjat. Eller mitt nya schema har börjat gälla from idag. Det känns redan 1000 gånger bättre. Vi vaknade för det första 07.10. I vanliga fall hade jag redan lämnat ungarna på dagis vid den tiden. Vi käkade frulle och gick till dagis.
Efter det åkte jag in till stan för att gymma.
När jag kom in till kl 10 var det någon magisk klockslag för alla män mellan 30-45år som skulle träna med sin PT(personlig tränare). För det var minst 7 stycken som stod och väntade på sina PT:ar och sedan ramlade in där jag tränade. En av dem var en känd radiopratare. Noterade 4 saker om honom:

Han klagade mycket på sin PT, med glimten i ögat men ändå.
Han var rastlös som en kissnödig hund och gick och knackade på rutan och vinkade till folk på gatan nedanför.
Han pratade jättehögt om en massa konstiga saker.
Han var inte så stark.

Inte en enda tjej förutom jag tränade där inne. Kände mig lite lost, men var mycket nöjd med att få lite egentid att träna på och sedan käka lunch själv!!!! Vilken bra dag! Dessutom så skiner solen VÄRMANDE på en när man går ut!

Inga kommentarer: