2008-12-23

Selektivt seende

Vi har våran favorittonåring här för att fira jul med oss. Han skulle köpa ett ljus och nagellack till sin mamma i julklapp. Han var i Skärholmen(Sveriges största köpcentrum till ytan.). Och gissa vad????!!! Det fanns inga ljus där. Eller nagellack! Vilken otur!!! Allt han såg var bara klädaffärer och teknikaffärer. Inga sådanadär andra butiker. Allt enligt egen utsago. Gissa om jag höll på att ramla av stolen av skratt, ett innre skratt eftersom jag tyckte väl ändå någonstans att jag inte borde skratta tonåringen i ansiktet. Även fast det kom ut lite spontanskratt. Så idag ska jag ta med honom till ICA-Maxi. För där har det de mesta man önskar....

1 kommentar:

Bina sa...

Det glädjer mig att även du är torsk på ICA Maxi eller som det faktiskt heter; Maxi ICA Stormarknad. De har faktiskt det mesta där! Själv ska jag inom en kvart bege mig dit så att jag slipper sticka nosen innanför en affär imorgon!