2008-12-24

Aftonens afton

Tomten är fixad, maten är uppäten, tv-spelet är igång. Nu väntar bara Inti helt enormt på tomten. Det har han gjort sedan han slog upp sina mörkbruna 05.27 idag.... Jag hoppas han inte ska känna igen tomten i allafall. Det gör nog inte ens jag. Jag har värvat en grannes släkting. Som jag aldrig sett. Hoppas tomten är hyfsat nykter i allafall. Sedan återstår det hysteriska klappöppnandet. Sen får man äntligen lugn och ro. Om inte barnen är FÖR trötta vid det här laget. Kanske blir det fortsatt turné med bandet ikväll också... Om vi orkar. God Jul på er alla och ha det så bra ni kan med alla barn, svärföräldrar, mammor och pappor, syskon och grejer!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Merry X-mas och god fortsättning, hoppas att dagen har varit till belåtenhet. Kram Ellinor

Johanna sa...

God Jul! Hoppas ni haft en bra dag och att tomten var snäll!

Kram Johanna - gift med en gitarrhjälte ;-). han har inte dragit med mig på världsturné än, men det kanske kommer...