2008-06-24

Ibland är det tur med magkatarr

Idag var jag uppe på ett av Sveriges största sjukhus för att hämta ut lite magkatarrsmedicin. Och till min storqa lycka hör jag mitt namn ropas och tro på sjutton om det inte är min kollega som fick sitt tredje barn i fredags morse! Och jag som suktat hela helgen och verkligen fått hålla mig borta från telefonen för att inte ringa och störa för tidigt! De hade varit på efterkollen och satt och sov(bebisen)/tog en fika(mamman). Och jag hade tur att stöta på dem där! Och jisses vad små dessa nya människorna är! Små små söta öron och små små fingrar! Allt är så litet och fint. Snusande sov hon sig genom mitt närvarande och jag hoppas få träffa dem snart igen efter lite åkande i sommarsverige! Det är ju lite roligt om hon tittar upp någon gång i allafall...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag säger ju det... Storkarna har fått tuppjuck...

Z sa...

Ha ha ha ha ha!!!!!! Akta dig så dom inte anfaller dig i sommar också.... Man vet aldrig vem som står på tur! Buuuuuuuuuu.....