2008-06-24

Badkruka med ny bikini


Idag har jag investerat i en ny bikini. Min senaste köpte jag ngn gång när E-type hade sin storhetstid. Och nu hittar jag inte ens den. .(Köpte en under min riktigt smala period innan barnafödande, men den råkade jag hänga på ett träd vid Rännsjön.) Så alternativet är en svart baddräkt från Yasuragi och den kändes ngt....strikt. Så idag slog jag till på en rosa bikini! Jag tror tillochmed att jag trivdes i den.... Hoppas bara att vattentempen kommer över 24 grader eller så för annars kommer jag inte få användning av den...

7 kommentarer:

Anonym sa...

Är Prinsessan av Burundi bra?
Lästips är ju alltid välkommet ;P

Btw bikinin var snygg!

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Snygg!! Jag har oxå slagit på stort i inhandlat första bikinin på sisådär 2 sekel o ja..jag blev oxå rätt nöjd =)

Z sa...

Pinsessan av Burundi var helt okej, men alla Arne Dahl-böckerna är tusen gånger bättre. Sjäjungrund av Läckberg var så där men läsvärd. Om du nu ville ha ngr tips... :-)

Anonym sa...

Fin bikini! Nu håller vi tummarna för att vädret ska bli toppen oxå!!!!

Anonym sa...

24 grader? Då får du följa med mig till Medelhavet den 8:e. Om jag tar min stora väska ska du nog få plats.
Snygg färg,jag ska oxå hitta nån ny. Behöver liksom ha större byxor nu för tiden...
/Ullis :-)

Anonym sa...

Ska ni flytta till Brasilien eller? Om du tror att det ska bli över 24 grader i vattnet alltså. Annars kan du ju gå till ngn pytteliten barnpool full med kiss - det blir också varmt...och ganska äckligt!/Syster yster

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Du är utmanad i min blogg =)