2008-06-24

Jag är knäpp ibland

Ja ni, ibland är jag lite knäpp. Idag kände jag att jag bara var TVUNGEN att ut och springa. Har inte sprungit sedan vårrusets-incidenten. Har varit småkrasslig sedan dess, haft lite magkatarr och så. Idag har jag också magkatarr och fått medicin för det. Men ÄNDÅ ska jag ut och springa???!!! Ibland är jag för knäpp för mitt eget bästa. Ja ja nu har jag sprungit lilla rundan och det gick bättre än på vårruset, men efter halva vägen så hade jag jätteont i magen och mådde illa... Ändå fortsatte jag. För knäpp för mitt eget bästa helt enkelt. Målet nu är(vågar knappt säga det)Midnattsloppet. Vi får väl se hur det går med det.... Men nu har jag i allafall ett nytt mål att sikt mot. Jag tror fasiken jag är envis. Något jag inte trott om mig själv. Inte officiellt iallafall...

Inga kommentarer: