2008-06-25

Bettan, min favvofrisör

Jag har en jättebra frisör. Hon heter Bettan. Hon finns i en by norr ut. Ca 25 mil norr ut från mig. Jag råkade på henne en gång när jag hade panik på håret. Nu kan jag inte släppa henne. Hon är så noggrann och duktig. Hon hör på vad jag säger och gör som jag säger. Jag har mycket och ganska tjockt hår. Idag hade jag tid 15.15. Jag var färdig klockan 16.30! SÅ ska det vara! Tänk om hon bara bodde lite närmre! Hon är verkligen noggrann, det känns som om varenda litet hårstrå har blivit perfekt klippt. Sist jag var hos henne var i början av december förra året. Synd att hon inte bor närmre. För tiden mellan måste jag gå till slarviga dyra frisörer som inte lyssnar på mig. Samtidigt som jag blev ordentligt klippt och fick en snygg(tycker iallafall jag)frisyr så fick jag dessutom en massa information om den lilla byn som jag inte hade tidigare. Sådant är också värdefullt. Synd att hon inte bor närmare som sagt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hm?
Låter lite långt för ett frisörbesök...

Anonym sa...

Foto på din nya hairdo tack! Å hälsa mina svärisar om du ser dem!/Syster Yster

Anonym sa...

Sååå ska det va!!! Härligt men ngt opraktiskt. Men jag ser det som så att då kommer ni ju hitåt oftare:-)