2008-06-25

Bloggkedjebrev

Jag har blivit utmanad på min blogg av Ulrika. Ett slags kedjebrev på bloggen antar jag. Men jag antar den:
Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt anger reglerna för spelet.Till slut väljer bloggaren tre nya bloggare och gör en lista av deras namn... Efter att det är gjort skriver han/hon en kommentar deras blogg för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information

1. Jag har blivit utskälld av fd statsministern Göran Persson
2. Jag har varit ett fan av omduvillbliminfru-bandet.(Kommer inte ihåg vad de hette..)
3. Jag avskyr grupplekar typ såna man gör på midsommar
4. Jag hatar kackerlackor
5. Jag gillar både punk och schlager(det är ta mig f-n konstigt)
6. Jag har följt efter ett coverband i typ 2 sommrar....
Jag utmanar: Schrillen, Fröken Johanna och Giho

2 kommentarer:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Kul att du tog utmaningen =) Jag ger heller inte mkt för kedjebrev o liknande..o det var första gången jag hade ngt i den stilen på min blogg..men jag tyckte den var rätt kul så ja, jag hakade oxå på =)
Men du..*haha* hur lyckades du få en utskällning av självaste Göran Persson?? *nyfiken* =D

Fröken Nina sa...

Ha ha, rolig utmaning, hette de inte Drängarna? =)