2008-02-05

ska tröstäta en semla

för nu har jag läst den sista boken om A-gruppen. Dessa helt fantastiska böcker, deckare naturligtvis, som har förgyllt min tillvaro sedan början av december. Nu har jag läst klart den sista meningen i den 10 boken av Arne Dahl. Och en stor tomhet fyller mig som vanligt efter jag läst klart en bok, men denna gång är det värre eftersom den sista boken hintade om att det inte kommer fler om Kerstin Holm, Paul Hjelm, Hultin, Arto och resten av de mycket intressanta poliserna i A-gruppen. SUCK. Vad ska jag göra med mitt liv nu? Ha koll på barnen kanske och vara en bra mamma? Ä vad tråkigt det låter.
Tror jag åker till ett fik och köper mig en semla att tröstäta!
Nu tjatar mannen att vi ska åka så att mina öron ramlar av så nu MÅSTE vi åka!
:-) Mums.....

Inga kommentarer: