2008-02-04

Keiru tidigt i ottan.

Igår kväll när jag skulle lägga mig insåg jag det jag hade förnekat större delen av kvällen; jag hade faktiskt ont i hela kroppen. Tog tempen och hade minimal feber, men dock feber. I natt kände jag mig så varm och hade konstiga drömmar och vred och vände på mig. När jag äntligen somnade in hårt tidigt på morgontimmarna så tyckte Keiru att det var dags att vakna... Klockan var då 04.27 piiiiiiip. Och sedan gick mannen till jobbet en kvart senare. Ingen feber idag men ont i halsen och öm utanpå halsen. Och en spänningshuvudvärk som känns som en kniv.
Så idag blir en av de där dagarna där jag nätt och jämt kommer överleva. Känns det som nu iallafall.
Längtar till jobbet sådana här dagar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi längtar efter dej!
Usch bli inte sjuk. alla på jobbet är det och det går aldrig över....
Vidrigt är vad det är...
Kram Schrillen