2013-08-15

Smaken är som baken

Delad.
Jag vill publicera den här bilden på E-type på sommarens reportage:
 
Redigeringen valde den här:



På reportaget om Magnus Hedman ville jag att de skulle ta den här:


Men de valde såklart den här:

Jag tyckte bilden på E-type med Laila Bagge(!) var så fin. Han har tagit hand om fåren efter att de omhändertagits på en gård i Närke. Visst syns det att det är han? Redigeringen tyckte det var tveksamt.
Magnus Hedman så. Hur många får följa med honom på ett träningspass och få lite actionbilder för omväxlingsskull? Men nej. Syns det verkligen att det är han? Japp tyckte ja. Nej tyckte de. Så då blev det en extrem trist jävla bild på en brygga.
Vad tycker ni?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tråkigt. Speciellt på E-type är den första bilden klockren, så stämningsfull. Synd med Hedman också. Den första bilden hade stuckit ut.

Anonym sa...

Delar din uppfattning. Bilden på Hedman när han tränar skulle kunna vara ett filmomslag. Coolt med ljuset och rörelsen. /A

Sus sa...

Mä! E-Typbilden är ju hur fin som helst! Alltså den första. Den andra med, men den första är ju klockren!

Jag fnissar lite åt Hedman på bryggan.

"Här sitter jag och ser oskyldig ut".

Passar bättre med den andra.

Trist att du inte får bestämma!