2013-05-07

Boostad

Vilken skillnad. Om jag hade haft en sådan dag som jag haft idag för ett år sedan hade jag legat som ett slakt på soffan. Sovit. Inte orkat laga mat. Varit lättretad. 
Idag ser det inte alls ut så. Jag har tränat ett hyfsat långt crossfit-pass i trädgården, haft kompisar till Keiru m hem fr dagis, grillat och fixat med maten. Inget avancerat, men ändå. Jag känner mig pigg fortfarande. Ska läsa för barnen innan de går och lägger sig och ska snart hämta hem Inti från kompis. Och jag har fortfarande krafter över. Jag är så oerhört tacksam att mitt liv har ändrats till ngt så mkt bättre. Att jag fått så mycket energi tillbaka. Nu känner jag mig nästan som jag gjorde innan allt började gå åt pipsvängen. Samtidigt är jag medveten om att jag måste ändå ta hand om mig. Inte göra för mycket. Sorterar bort saker som inte är så viktiga.För annars kan det gå åt pipsvängen igen. Men just nu så är jag så himla stark. Bilden är mitt tak när jag tränade. 

Inga kommentarer: