2013-04-02

Som att bevittna en bilolycka

Ni vet Jonas Inde. Han ligger i vårdnadstvist med sitt ex om sin 1-åring. Och på twitter spyr han ut sin frustration mot sitt ex i synnerhet och kvinnor i allmänhet. Det är definitivt inte vackert. Han har spårat ur totalt skulle man kunna säga. Han har ju en bipolär diagnos med sig och jag vet inte om det är den som gör att han är gränslös. Jag avföljde honom f ngr veckor sedan då jag tyckte det bara var för sorgligt och ovärdigt. Då hade han typ 8500 följare. Nu har han runt 9200 följare. Är inte det lite konstigt? Att folk vill se honom köra åt helvete med sitt liv. Att liksom gosa i hans desperation och psykiska illamående. Jag hoppas istället att fler avföljer för det är ju som med alla som skriker. Har de ingen publik har de svårt att få ut sitt budskap. Tyvärr får jag känslan av att detta kan inte sluta bra. Detta har inget lyckligt slut. Det är bara sorgligt för alla inblandade.

2 kommentarer:

Sus sa...

Så sorgligt.. Du gjorde helt rätt.

Hökis sa...

Usch, inget roligt. Skulle gjort som du.