2013-03-05

Snacka om epic fail

Jomen det gick väl ungefär så dåligt som det kunde gå det här m presenter t Intis födelsedag idag. Efter att ha besökt 7 butiker m cyklar och multimediagrejer igår på 2 timmar så var jag mör. Och obehagligt tomhänt. En liten 3d-film och en nunchuck t Wii. Nödreserven var ett egetgjort presentkort på en bmx-hoj. Jo. Det sket sig ju så imorse stod vi m tårta, en nunchuck och ett hemmagjort presentkort. Av 5 grejer han önskat fick han en. Och en sak han inte alls önskat: bmx-hoj. Som ett presentkort. Japp. Katastrof. Inget annat än en katastrof. Stora tårar och en besviken nybliven 9-åring. Orkar knappt tänka på det. Fy. Om jag någon gång kommer tänka på mig själv som en misslyckad förälder var det just då för 12 timmar sedan. Han ville inte ens gå till skolan för han ville inte berätta vad han fått.... Alltså det var illa. Men när jag hämtade honom hade dagen tackochlov varit bra och han hade börjat gilla tanken på att få välja en bmx-hoj. Sedan gick det som en dans. Och ngn timme senare när han stod nycyklad med sin nya fina hoj i handen i en cykelhall sa han att detta var den bästa födelsedagen någonsin. Så slutet gott , allting gott. Men jag tror jag behöver en v semester efter dessa två dagar. Det var jobbigare det här än när jag klämde ur mim fina unge för 9 år sedan. Om jag vetat detta då hade jag knipigt ihop. Puh. Kommer sova sjukt bra i natt iaf. Hoppas jag. Puh!

1 kommentar:

Karin sa...

Oj, ribban verkar högt lagd...