2013-02-10

Obalans

Efter 5 intensiva dagar m folk tätt på mig i stort sett all vaken tid ligger nu huset tyst. Det är bara jag vaken. Jag har inte fått träna och inte hunnit gå promenad. Det jag vill göra är att springa rakt ut i skogen och skrika ur mig all den energi som ligger och ger mig en grov obalans i själen just nu. Men jag är för trött. Jag får lägga mig i sängen och njuta av att få läsa min bok i skydd av tystnaden och mörkret istället. Och imorgon får jag inte heller träna för då har jag läkarbesök m Inti på min träningstidning. Med lite otur kommer jag explodera i mitten av veckan. Men på söndag. Då. Då måste jag få Zumba. Annars dör jag lite.

2 kommentarer:

KaosJenny sa...

Jag håller tummarna för att du ska hitta tiden innan söndag så att du inte behöver explodera... Förstår känslan... Kram

Sus sa...

Jag är i ett enormt behov av att vara ensam just nu. Men jag ser inga egna dagar förrän sportlovet.