2013-01-25

Idag smäller det

Om 7 timmar och 40 minuter är det dags! Mannen ska vara med i Gladiatorerna. Som han har slitit för detta. Som vi har slitit för detta. Jag har visserligen inte tränat 6.3 pass/v under ett år, ätit bara lax för att gå ner i vikt eller gjort andra härligt konstiga saker. Men jag har stått bredvid. Och supportat, tagit emot en man som tränat sig sönder och samman. Som är så trött av all träning att han brakat ihop i en hög i soffan och somnat när han väl kommit hem. I och med att detta nu sänds på TV ikväll är denna period över. Jag lider lite med min man. Detta har varit hans fokus 24 timmar om dygnet nu i över två år. Och efter ikväll. Slut. Finns inget kvar. Jag är lite orolig. Vad kommer bli nästa fokus? För sådan är han min man. Det finns inte göra halvlite. Antingen gör han det eller så gör han det inte. 100% eller 0%.

Men just idag är en underbar dag. Idag får vi se hur allt blev när det är klart! Jag har knappt kunnat sova i natt för jag är så sjukt nervös hur det ska se ut i TV. Fast jag vet hur det går. Ikväll kommer våra kompisar, och framförallt Intis små kompisar hem till oss, för att kolla på Mannens avsnitt. Vi har laddat med popcorn, chips, läsk, smågodis, dippa och ostBÅGAR(lr hur Sus). Vi blir någostans mellan 15-25 pers som kommer att heja fram Mannen framför TV:n. Det kommer tillochmed folk från Borlänge! Så ikväll ska jag njuta, skratta och se Mannens bedrifter i Gladiatorerna. Och imorgon ska jag fundera på vad som kommer bli mannens nästa mål på denna resa genom livet.

3 kommentarer:

Hökis sa...

Vi sitter bänkade ikväll och hejar som tusan!!!
Vilken kanon fru du är förresten :)

Johanna sa...

Å vad jag gillar er! Ni är så coola som gör det här tillsammans - HEJA ER!

Ozzys mor sa...

Jag får se på nätet imorgon, men vi såg ju åtminstonde början på plats, på er läktare, jag och Ozzy :-) <3