2012-04-14

Karaoke

Gjorde ännu ett besök på karaokeklubben. Det är grymt kul att sjunga karaoke. Igår var en med som faktiskt kan sjunga bra. Det är inte lika kul då. På riktigt. När ngn som kan sjunga börjar med the Chess anthem och gör det bra sätter det liksom ribban. Högt. Att efter det falskkraxa fram en låt är prestationsångest i sin högsta form. Men jag är inte den som är den. Dock var valet av In da club med 50 cent inte kvällens bästa val. Dock det roligaste. Ngn filmade även mitt utförande av den. Förra gången var Paradise City m guns and roses kvällens svåraste. Också vald av mig. Jag får nog göra som mannen till nästa gång. Repa tre veckor innan in en liten reportuar. Så jag slipper göra kvällarnas sämst låtval.

2 kommentarer:

Sus sa...

Jag har sjungit karaoke en gång.

Främling, med poser och allt.

KaosJenny sa...

Säger bara Living on a prayer... Dagen efter var jag helt tyst ;-). Det handlar ju om att bjuda på sig själv och det det är ju svårt om man är en sån som sätter Anthem ;-) Kram