2012-01-16

Inte så mycket bättre, men kanske ändå

Sedan jul har samma tjej haft mina zumbaklasser. Hon har kört väldigt mycket dans och inte så mycket Zumba. Jag har älskat hennes klasser. Och i går satt alla moves också. Hon hade mycket koreogeafi. Vilket var assvårt med grymt kul! Hon kallade klassen så mycket bättre eftersom att alla låtar var fr så mycket bättre. Igår var det sista så mycket bättre-klassen. Idag vanlig Zumba med en annan tränare. Och det var Så mycket tråkigare! Fast det braiga just nu är att jag börjar bli bättre. Så mycket bättre än när jag gick hem den där torsdagen i oktober faktiskt. Trots att jag sover dåligt på nätterna verkar kroppen ändå återhämta sig hyfsat. På två dagar har två olika människor sagt att jag ser fräsch och pigg ut. (mannen sa så smickrande: meh, du ser ju faktiskt fräsch ut!?! när han kom hem fr sin fjällsemester). Men jag blir glad och tar åt mig. Jag känner mig bättre så då ser jag väl även så ut då!

Inga kommentarer: