2011-11-03

Jultankar

Jorå. Julen är snart här.

Knappar. Idag köpte jag galet många knappar. Knappt va?

Sitter här och terapiar lite. Pysslar. Pysslar och pysslar lite till. Funderar på om jag ska skicka ut en inbjudan till mina vänner på jobbet om en julkortspysselkväll. Hade en förra året och det var så mysigt. Julmusik, lussebullar, glögg och en massa pyssel. Jag vill. Jättegärna. Men orkar jag? Jag skulle iochförsig bara behöva typ äta lussebullar och pepparkakor. Inte göra så mycket mer. Men ändå. Som jag mår nu är det så himla mkt uppochner. Jag vet inte hur jag mår imorgon. Ska jag då verkligen bjuda in en massa folk. Ger det mer energi än det tar energi? Jag får fundera ett tag till innan jag bestämmer mig. Men snart måste jag bestämma. Det är snart jul. Snabbaren än jag anar...


Published with Blogger-droid v2.0

2 kommentarer:

Sus sa...

Bjud in och förklara som det är. "Kan ställas in med kort varsel"

Sånt fattar riktiga vänner.

Z sa...

Bra Sus! Tack!!! Det ska jag göra!