2011-11-04



Har varit hos min psykolog Staffan. Det är bra att ha en sådan person. När man ältat allt med Mannen tusen gånger och han tröttnat att höra vad som gjort mig utarbetad. När jag själv blivit trött på att höra mina tankar om det. Då är det bra att ha Staffan. Han fick mig att börja tänka framåt. Sedan hade jag sparat alla hans tips fr förra gången vi sammanstrålade, gå i skogen, inte titta på klockan när jag vaknar på natten, sova en liten stund på dagen, varva ner m en bok innan jag somnar inte med TV eller dator. Sedan tyckte han att jag skulle ta mer egentid. Och hur jag vill ha det när jag ska börja jobba igen. Bra fråga. Inte som innan jag blev utarbetad iaf. Sedan gick jag en kvällspromenad fr Östermalm till gullmars. Och kände mig för första gången stark Och pigg på väldigt länge. Men nu fick jag spänningshuvudvärk av all pigghet. Tur jag inte börjar imorgon. Och jisses vilken fantastiskt fin stad jag bor i! 

Published with Blogger-droid v2.0

1 kommentar:

Chrissan sa...

Älta allt tusen ggr och lite till gör jag med. Tror min man också blir lite trött.
Tur jag har två systrar att älta lite med också.;)