2011-11-30

Galet mycket

Just nu fram till Lucia är det galet mycket att göra. Jag blir helt jävla slut av att titta i almenackan. På riktigt. Jag får stresshosta. Det är två föräldramöten på dagis, två kalas på fredageftermiddagar, julbasarer, luciafirande, julfester, klassfester(samtidigt som min julfest som naturligtvis är på en dag då Mannen jobbar till 19.), dagisstängda dagar, dagisstängertidigaredagar, skolutflykter m matsäck, utvecklingssamtal för mig, tandläkarbesök m Inti. Ni fattar. Och alla grejer händer på "mina"dagar. Dvs de dagar jag har ansvar för att barnen ska komma till saker i tid eller ha med sig grejer. Hur det blivit så är helt otroligt tråkigt.
Jag vet inte hur jag ska klara det. Blunda och inte öppna ögonen förens den 14 december?
Hjääääääääääääääääääääääääälp!

1 kommentar:

Katarina sa...

Ta en dag i sänder och glöm inte att andas ända ner i magen, in genom näsan ut genom munnen. Jag ska egentligen inte säga något när jag har jättepromblem med stress själv, men det är lättare att säga till andra än att leva upp till det själv. Var rädd om dig. Många Kramar Katarina