2011-09-21

den ultimats sömnen för mindfulness

Den ultimata nattsömnen efter en dag då jag väckts av barnen 04.34 samt haft ett stenhårt crossfitpass är 3-1-3. Alltså sova 3 timmar bli väckt av mannen som kommer hem från krogen klockan 02.20 utan nycklar, vara vaken en timme, och sedan sova i nästan 3 timmar till. det ger den där perfekta ilskan och irritationen samt de mörka ringarna under ögonen med medföljande matchande påsar som vi alla vill ha en höstlig onsdag. Frågor på det?
Published with Blogger-droid v1.7.4

5 kommentarer:

Sus sa...

Åh..god (?) morgon...

Z sa...

jo. morgon på dig sus.

Anonym sa...

Fy tusan! Hoppas du kommer i säng tidigt i kväll. Fast när man verkligen vill sova ikapp känns det omöjligt ibland. Kram A

Bina sa...

Men du sov väl sammanlagt SEX timmar? Förstår inte problemet ; ) Och tre timmars sömn går an någon natt då och då, fast det blir lite trötthetsaktigt framåt två-tretiden dagen därefter Bara att ta en napp på fem till tio minuter så är du as good as new! Och du har väl YSL:s Touch éclat?! Ett måste de (få) dagar det blir panda-look!

Z sa...

syrran, efter två hårda träningpass behöver ju kroppen vila för att orka bygga upp de söndriga musklerna jag tränat. annars tar det längre tid för återhämntning. inatt sov jag 8 timmars oavbruten sömn vilket var precis vad jag behöver inför min jobbdag som är fr 9.30 till 21.30 för att sedan börja 07.30 i morgon....