2011-09-20

Cross my heart

Jag ska A-L-D-R-I-G mer köra ett hårt gympass dagen innan mammabootcamp. Jag vet inte hur jag tänkte där. Idag körde vi crossfit. Fi faaaan vad jobbigt det var. Det var kettelbellssvingar och björngång framochbaklänges, sidositups med vedträn och tigerspräng, sidoplanka och höga knän med stubbar och sista stationen den jobbigaste var burpees och därefter utfall med stubbe. Varje station 4 minuter och varje grej 10 st sedan byta. (för er som inte vet vad burpees är klicka här.) Men gud vad roligt och peppande det är! När jag hör att tränaren skriker att det är 30 sekunder kvar ger jag järnet för att hinna med så många övningar till som möjligt. Benen är fortfarande som spagettisar. Om jag kommer ur sängen imorgon är jag impad. För jag lär ju få träningsvärken från hell i natt...

2 kommentarer:

Hökis sa...

Jag avundas din träningsdiciplin!

Z sa...

Tack. Det är bara att bestämma sig för att verkligen göra det så funkar det! ;-D