2011-06-15

När jag får frågan om jag träffat en stylist

vet jag att det syns att jag bytt stil. Från svart Thåström-munktröja till typ tvärtom. (har ingen bra bild att lägga upp, jag driver ju ingen modeblogg. Och just nu sitter jag med en stor fleece på mig...)Dessutom undrar jag vad de har sagt mer om mig och mina kläder. Jag tar det som en komplimang. Som om jag lyckats matcha kläder hyfsat bra. Jag som för drygt ett år sedan knappt brydde mig om att köpa ett nytt klädesplagg om året. Än mindre matcha skiten.

2 kommentarer:

Bina sa...

Och gick omkring i tofflor på jobbet!!! http://aldrigoverleva.blogspot.com/2008/11/tv-par-jobbskor.html

Allting har sin tid, tofflor har sin, högklackade har sin ; )

Z sa...

Men jag har fortfarande inte inneskor som är högklackade. Men jag vet. Det är väl bara en tidsfråga. *har gett upp totalt*