2011-02-15

Twitter vs Facebook= 10-1

Jag har haft ett Twitterkonto i snart 2 år. Men hängt mest på fejjan(dagens understatement). Men nu har jag vaknat upp ur twittersömnen och insett att Twitter är trippelt så roligt, minst, mot facebook. Hela tiden en massa rolig och intressant info och åsikter som bara forsar ut i twitterspace! Så alla ni som inte har twitter råder jag att skaffa ett konto och börja med att följa roliga intressanta personer typ Carl Bildt eller era lokala politiker, kolla flödet och efterhand lovar jag att ni blir helt fast!
Vilka av er har twitterkonton? Jag följer er mer än gärna om ni ger er tillkänna!

3 kommentarer:

annannadesign sa...

Jag har också ett twitterkonto sedan 2009 tror jag - men har varit inne en gång... Jag heter annannnadesign - men förstår mig inte på twittrandet riktigt...

Chrissan sa...

Avslutade mitt twitterkonto för nåt halvår sen... får räcka med bloggen och Fejjan.:)

Sus sa...

Nä, jag är redan för beroende av allt. Inget mer nu.
Ting twittrar =)