2011-01-30

när gubben går ut går gumman in

Igår hade jag en egentidsdag. Eller systerdag m syrran och mannen hade barnen. Idag var det mannens tur. Mc-mässan. Nu ville han träna så självklart ska han göra det. Men jag måste också gå. Ni vet mot Paris. Men då så jag att han kan träna nu så går jag mellan 21-22. Hans träning tar nämligen ganska lång tid för han tränar inne i stan. Det tar lite mer än mina 71 minuter. Vi satt där och småtjafsade om hur vi skulle lägga upp kvällen så båda skulle bli nöjda.
Inti: men pappa, var inte så där. Ta chansen nu när du får den!

Smarta unge! Mannen reste sig ur soffan och slutade sura och åkte så vi båda får göra det vi vill. Resultatet är dock att vi sett varandra ngr timmar sedan i fredags.... Men men. Det kostar att ligga på topp. Eller nåt.
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer: