2011-01-06

Lyssningstips

Jag går ju en del nu. Och lyssnar jag inte på radio så lyssnar jag på P3 dokumentärer. Alla har varit mycket bra. Så om ni är på väg till Paris(eller till jobbet kanske) och vill lyssna på ngt riktigt riktigt bra så här kommer de jag har betat av på min väg till Paris!
Morden i Malexander

Kidnappningen av Erik Westerberg

Knutbydramat

Arlandarånet

Tjörnbrokatastrofen

Sjukhusmorden

Flodvågskatastrofen 2004

Från KLICK till Ja, Ja, Ja

Hagamannen

Alexandramannen

Mordet på Anna Lindh

Tony Deogan och fotbollsvåldet
Salemmordet

Ny Demokrati

Porrkriget

Hans Scheike

Massmordet i Falun 1994

Året Nynazisterna skakade Sverige

Vansinnesdåden 2003

Åmselemorden

Ronny Pettersson

I somras lyssnade jag på Sommarpratare. Idag slog jag till med 2 vinterpratare. Lena Sundström och Lotta Grey.
Lenas Sundström. Vilken stjärna! Ska ni lyssna på ngt Vinter är det henne ni ska lyssna på! Skarpa nutidsanalyser, roliga betraktelser av livet och samhället vi lever i!

Inga kommentarer: