2011-01-02

Jag försöker vara lite pretto

Jaha ja. Surfar runt på bloggar och inser att många gjort en summering av förra året och tankar om det kommande året. Så funderar jag på om jag också ska vara så pretto ;-D. Och visst jag ska försöka.

2010 var ett skitroligt år med mycket fest och gjädje. Men också med sorg och saknad.
Ja. Det var det. Antar att 2010 är som alla andra år i ett långt liv. Kanske kommer jag minnas ngr roliga fester lite längre än andra fester. Men annars är det väl som vanligt.

Av 2011 önskar jag att det ska ramla på som vanligt. Sorg, glädje, kärlek, lycka, vardag, lite ångest... Såsom livet är mest.
Japp. Det var min summering och tankar om det nya 2011!

Fast att jag tar det som ett tecken på att 2010 års sista låt på dansgolvet var Mikrofånkåt av September. Och att jag sedan nästan genast fick höra den igen när det nya året kommit. Tar det som ett gott tecken!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, det var ett mycket bra tecken!

Z sa...

Eller hur???!