2010-11-23

Okej. Jag erkänner.

Jag brukar hävda å det starkaste att jag inte är ngn tävlingsmänniska. Nu när jag är med i "Vi går till Paris"-gänget kan jag inte hålla mig från att gå in och kolla hur mycket de andra går och skratta nöjt när jag ser att jag ligger bra till. Så det där med att jag inte är en tävlingsmänniska är rena bullskiten! Jag är en självgod liten människa. Suck. Jag visste väl att jag hade ngr brister. Konstigt att det tog 35 år att upptäcka det....
(När dessutom syrran är med så kan jag inte rå för det. Jag jämför våra antal steg. Gud vilken sucker jag är!)

4 kommentarer:

Sus sa...

Haha! Knäppo =)

Z sa...

Jag vet!!!!

Bina sa...

Det har jag kommit på för länge sedan att jag är. Så in i bomben! Vill vara bäst och veta mest hela tiden! Det går dock sådär...men jag är glad ändå. Jag har hittat några saker som jag är bra på och håller mig till dem och så ställer jag inte upp i Jeopardy för det vore liksom ingen idé... Så jag safe:ar och "tävlar" (för ibland är det nog bara jag som tycker att det är en tävling) i grenar jag tror jag kan vinna.

Och när det gäller Paris-resan så är den inte en tävling för mig. Bara en motionsgrej för jag har inte tid att vinna den. Men jag tävlar mot mig själv. Och kanske mot Fru C som sannolikt inte kommer komma fram till Paris alls...

Z sa...

Hahahahaha! Bra grej att tävla mot ngn man VET inte kommer palla trycket! :-D