2010-11-28

Jämngamla familjen?

Mannen retade barnen så de började storgrina. Inte gråta lite så där. Utan så att de verkligen hulkade. Mannen lite lätt trött efter julfesten igår och imorse. Barnen trötta efter en lång dag med en massa lek och bus. Mannen åkte och handlade och jag fick ta hand om de små vraken. När han kom tillbaka och jag hade lagt Keiru efter att han verkligen brutit ihop ville jag ändå säga vad jag tyckte om det...

Jag: Men du det var ju ganska onödigt att reta dem så mycket så de bröt ihop.
Mannen: Men vaddå? De retade ju mig! Vi busade ju bara!
Jag: Men du... De är 3 och 6 år!
Mannen: Meh! Det är jag med! 3och6 år...

Ja. Vad ska man säga mot det...

2 kommentarer:

KaosJenny sa...

Ha HA, inte lätt att säga emot där inte... Kram

Z sa...

Nope.. Och han hade ju lite rätt dessutom....