2010-10-08

ovärdigt

Sedan förra fredagen här jag ju varit stolt ägare till en HTC wildfire. Men den fina mobilen har fått färdas i en av barnens slitna strumpa. Helt ovärdigt. Nära på kränkande. Det är jimmie och min mobil liksom. Men idag har jag köpt skyddsfilm till den. Sen kan jag ha den löst i fickan utan att det blir repor på den. Det enda sura är att den ska ligga på tork i 24 timmar... Och jag vet inte hur länge jag kan hålla fingrarna borta från den...
Published with Blogger-droid v1.6.2

1 kommentar:

Tove Kungsholmen sa...

Sent svar från min blogg:
"Det ser man antingen genom att ha en "Feedjitmätare" installerad, se min högermarginal. Eller så kopplar man bloggen till ett statistikverktyg, förslagsvis Google Analytics. Googla det och följ instruktionerna för registrering, man kan se så mycket kul sen!"

Är du nöjd med telefonen? Klurar så på vad jag ska köpa för nån...är lite osugen på iPhone bara för att alla har den även om det är en dålig anledning.