2010-10-15

Dagens Eko

För tredje fredagsmorgonen i rad ringde mannens mobillarm 04.15. Jippie. Han går upp då på torsdagarna(här borde jag ju tycka synd om mannen och det gör jag. Lite.)Men det är ju på torsdagarna! Inte fredagsmornarna. Förra fredagen och och fredagen innan sprang jag upp(fast ner på undervåningen)och stängde av den. Sedan kunde jag inte somna om för jag var så irriterad på mobilen och mannen. Den råkade ringa även i söndags morgon men det var så sent som 05.30. Och då fick mannen springa ner. Och jag kunde somna om. Så idag sparkade jag ur mannen ur sängen igen. När jag påtalade problemet ngr timmar senare sa han att de var jättegött att få springa ner och stänga av den. För då slapp han ju gå till jobbet utan kunde istället springa upp igen och somna om! Suck. Vissa går det ju inte att styra....

Inga kommentarer: