2010-07-17

Missa inte att lyssna på

Då har jag lyssnat på en bunt sommarpratare under mina promenader. De jag kan rekomendera starkt är tre män nämligen:
Ulf Malmros och Babak Najafi. Men framför allt Per Johannson, grundaren av Glada Hudik-teatern. Om ni bara kan lyssna på en enda sommarpratare i sommar så måste det bli Pers sommarprat. Jag grät och skrattade om vartannat och tyckte hans radiotid gick alldeles för fort. Det gjorde tiden med Ulf Malmros och Babak Najafi också, men Pers sommarprat var ändå bäst.
Så skynda in på Sverigersradios hemsida och ladda ner till eran mobil och lyssna genast!

2 kommentarer:

Bina sa...

Ja, han var bra, men andra hade sagt som du innan jag lyssnade på honom förra veckan så jag hade nog för höga förväntningar för jag tyckte inte det var sådär superduperbra, inte bättre än Ulf t.ex.

Mia och Klaras sommarprat är bra också tycker jag. Mer Mias än Klaras (fast de är i samma program).

Z sa...

Ulfs är ju mer proffsigt, inte så personligt och brinnande som Pers, men Ulfs tid gick också superfort och var mycket bra. Olika sommarprat helt enkelt. Och så kommer han ju från Molkom och ni värmlänningar tenderar ju till att vara lokalpatrioter.... :-D