2010-04-22

Sä jävla osmart!

Alla åt frukost i morse. Keiru hade inte ätit upp all sin fil. Jag var lite mer hungrig. Jag åt upp hans bunke fil. 1 timme senare hade jag jätteont i magen! Och det vill inte släppa. Exakt hur dum får jag bli? Äta laktos är inte ngt min mage gillar. Jag vet ju det, men av någon outgrundlig anledning gjorde jag det ändå. Får se hur det känns imorgon, men om jag har ont i natt och imorgon går jag inte till jobbet. Då måste jag vila mig i form igen... Det verkar vara det enda som hjälper. Attans.

2 kommentarer:

Bina sa...

Osmart?! Pyttsan! Det där är en typisk freudian slip of tounge för att slippa gå till jobbet. Tyder på dålig arbetsmoral. Inte alls i linje med arbetslinjen ; )

Martina sa...

Påminner mig om när jag nyss blivit vegetarian i gymnasiet och av slentrian började tugga på en korv. Meee! Har inte du blivit VEGETARIAN? undrade hela familjen. Och jag skämdes.