2010-02-27

När mannen blixtrar

Ibland tror jag min man är blondin. Som den gången då han på allvar frågade om jag var född på sjukhuset i Finspång eller i Vingåker. Då hade vi nog varit tillsammans i allafall i över 10 år. Först trodde jag han skämtade, sedan såg jag på honom att han på allvar frågade mig frågan. Då skrattade jag så jag nästan kissade på mig. Ibland har han inte alla hästar hemma i stallet.... (För er som inte fattar konstigheten i detta är det att jag är adopterad från Latinamerika och således föddes jag INTE i varken Finspång eller Vingåker....)

5 kommentarer:

Sus sa...

Alltså.
Är det något med Ockelbobor.
Jag fattade inte heller.
Först.
Men...alltså..
HAHAHAHAHAHAHA!!!
Jag pissar på mig!

Johanna sa...

Hahahahahahahaha!

Realisten sa...

Hahahahaha! Så underbart roligt.

Hökis sa...

Hihihi, det var ju faktiskt jätteroligt :o)

Z sa...

Men visst var det?? Hysteriskt roligt!