2010-02-02

Jag gav nästan upp

Men herregud! 20 minuter per barn tog det idag att ta på dem/få på dem kläderna. Den ena bara surrade omkring, den andra låg skrikande på golvet. HJÄLP! Ett tag höll jag på att lämna dem där och bara gå. Ge upp. Men det var bara att ta ett DJUPT andetag och bita ihop. Till slut kom vi hem och där väntade till min stora glädje den första rätten från Linas Matkasse på att bli lagad. Jag tror Linas Matkasse är ett av de bästa grejerna vi köpt! Speciellt med tanke på att tillochmed Mannen verkar positivt inställd till ärtor och andra grönsaker... Idag blir det Wallenbergare med rårörda lingon till middag. Enkelt att laga. Speciellt när barnen är hos sin kompis och leker. Nu ska jag bara få på dem alla kläderna och hem dem. Igen. Känns inte SÅ lockande med tanke på hämtandet från dagis för 1,5 timmar sedan.

Inga kommentarer: