2010-01-07

Vem gillar de där töntigt gulliga filmerna egentligen?

Det måste ta mig fan vara en sjukdom jag har. Eller fel på ngn gen eller så. Jag älskar töntiga gulliga romcoms. Och grejen är att jag inte nöjer mig med att se de töntiga filmerna en gång. Jag kan se dem 10-20 gånger om jag får chansen. Bridget Jones dagbok såg jag tex fyra gånger på två dagar. Nothing Hill har jag sett en 10-15 gånger och jag tycker fortfarande den är lika bra. Fyra bröllop och en begravning är en stor favorit. Nu går det en ny film (med Hugh Grant naturligtvis)som jag har siktat in mig på. Den verkar ärligt talat så där. Men så klickade jag på trailern. Och finner mig själv sitta och skratta högt åt de töntiga skämten. Så om jag inte får med mig ngn i helgen och kolla på den töntiga filmen så kommer jag gå själv. Jag lovar. Så starkt är mitt missbruk av töntiga romcom-filmer.

3 kommentarer:

annannadesign sa...

Jag gillar dem också! Och har gott sällskap av min 14-åring och min 12-åring... Kul att du hittat in till mig!

Johanna sa...

Här har du en till - hade jag inte haft en liten bebis som äter i tid och otid så hade jag hängt med dig i helgen!

Z sa...

Annandesign: Kul att du även hittade hit! ;-)
Johanna: Ska dessutom gå på bio i Norrköping eftersom jag ska till skogen i helgen! :-)