2010-01-17

Inget att hänga upp sig på

Härom kvällen hade Mannen bäddat in en klädhängare i min kudde med förhoppning om att jag skulle slå i huvudet när jag nanade kudden. Men inte. Jag la nämligen en annan kudde över så av det skämtet blev icke. Nu skulle jag bädda och hittade en klädhängar i sängen . Och la in den i Mannens kudde. Det tog bara 5 minuter sedan kom Mannen upp och KASTADE sig ner i sängen och slog i pannan i klähängaren! Gissa om jag skrattade så jag höll på att ramla omkull??? Det som också var roligt var att jag på 5 minuter hunnit glömma bort att jag lagt den i kudden så först fattade jag inte vad som hände... Men det var inte det jag skrattade åt. Jag skrattade åt Mannen!

2 kommentarer:

Sus sa...

Hahaha! Ni kommer ALLTID att vara ett par. Humor är fan värsta grejen.
HÄRLIGT!!!!

Bina sa...

*skrattar så soffan gungar*