2010-01-22

Är jag en führer?

I natt drömde mannen att han bodde på samma hotell som Hitler. Dessutom hade han en kopia av Hitlers rumsnyckel. Nu är jag ingen drömtydare. Absolut inte. Men kanske någonstans därinne tycker mannen jag är lite som en führer vad gäller hans dagislämnardagar.... Kanske.

Tillägg: Mannen vill att jag ska berätta att för att straffa Hitler i drömmen så OLLADE Mannen Hitlers tandborste. Det var det värsta han kunde komma på. Jag har en snäll man. En godhjärtad fin man.

3 kommentarer:

n sa...

Du glömnde skriva att jag gick in i Hitlers rum och ollade hans tandborste....

n sa...

jag menar ska man hämnas vår tids största mördare...så då är det lika bra att slå på fullt....

n sa...

Jag måste ha varit sjuuukt trött imorse, för självcensuren var som bortblåst...nu mår jag dåligt över att jag är den jag är...

Aså jag tänkte sticka kniven i honom men jag gjorde inte det...varför vet jag inte, men jag gjorde det näst elakaste man kan göra, olla nån