2009-12-04

Socialt geni


Det händer inte ofta, men ibland träffar jag människor som är genier på att vara sociala. Som har det där magiska skimmret i sig som gör så att trots att de är busy busy får mig att tro att de verkligen bryr sig om MIG och lyssnar på MIG och tycker det jag säger är VIKTIGT. Och det känns ÄRLIGT. Vissa har DET, andra inte. Tyvärr är de som har det väldigt få. Eller i allafall träffar inte jag på dem så ofta. Som liksom sprider magi omkring sig. Karisma. Ja välj själva. Jag träffade Filippa Reinfeldt lite snabbt i jobbet i veckan. Och under de korta minuterna kände jag mig sedd och lyssnad på. Och det utan att vara falsk eller fejkad. Vilken kvinna med karisma! Jag är beredd att gå över to the dark side! Nästan. Träffar jag henne en gång till så kanske. Vilket socialt geni!

3 kommentarer:

En helt vanlig man sa...

Nu hoppas jag att det antingen är första april eller att du tagit hallucigena droger.

Maken till falsk människa har jag aldrig stött på.

Anonym sa...

Inget av det. Jag tyckte ärligt att hon var/är ett socialt geni! Så det så. /Z

En helt vanlig man sa...

Hon är bra på att dupera