2009-12-04

Näää, jag är inte Victoria...

Idag var jag i Hagaparken för att fota koppartälten som målats om. Jag frågade en byggarbetare om det var okej att jag fotade honom när han plockade ner byggställningar kring ett av tälten.
"Ahh, jag trodde det var kronprinsessan som kom och ville titta!" sa han då.
Men nej lilla byggarbetare det var det inte. Visserligen att det var ganska mörkt ute klockan var strax före 8 imorse, men specielllt lik kronprinsessan är jag inte. Jag tror dessutom inte Victoria är adopterad från Ecuador. Inte vad jag hört i allafall. Men ni vet vad de säger:
"I mörkret är alla katter grå."

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hhahaa vad kul :-D

//Kiki

Sus sa...

=) Men ni har bruna ögon bägge två.

Anette sa...

Då kan ju du hoppa in för henne om hon blir förkyld eller sjuklig någon gång. Tror Daniel känner sig bekväm med båda :-) Sen skulle det vara lite kul om du hade en liten skylt med "ny på jobbet" då.

Fick du ta något kort på byggkillen?

Z sa...

Anette: Japp det fick jag! Han var en glad pajsare!