2009-12-18

Fiffiga jag


Jag har ju fått en ny jobbmobil. Den är hemskt fin och röd. Min nya ögonsten. Till den förra telefonen jag köpte som var min privata köpte jag en liten mobilväska till. En fin röd sak. Efter ett tag så tog jag bort den för jag fick för mig att den var i vägen. Min nya telefon är större så den skulle passa perfekt. Om jag bara hittade den. Men nej. Nu istället har jag använt följande som telefonväska: En smutsig orange liten vante som varit Intis, en smutsig liten strumpa som har varit Intis, min ena vante och nu denna lilla rosa vante som också har varit Intis. Jag använde denna vantes kompis i början av veckan men så tappade jag den. Så nu har jag bara denna kvar. Men till dem som finns därute och undrar vad JAG önskar mig i julklapp är en ny liten mobilväska ett hett tips. Fast den lilla rosa vanten fungerar ju så varför inte bara köra med denna?

2 kommentarer:

Mor Duktig sa...

Vanten är ju ursöt! Kör på den! Själv har jag en strumpa.

Z sa...

Jag kör på den tills jag tappar bort den eller får ngn jättefin i julklapp! ;-)