2009-10-30

Stackars mannen min

För ett år sedan så tog energin slut. Jag bröt ihop och vi fick köra barnen i panik ner till mormor och morfar och ha dem där från torsdag till måndag. Så jag fick andas. Fick vara för mig själv. Fick tid att tänka. För ett år sedan fyllde mannen 34 år. Idag fyller han 35 år och även denna födelsedag är jag däckad. Fast på ett annat sätt. Med influensa. Så det blev inget firande idag av mannen. Stackars min man. Istället har han fått dra ett tugnt lass de senast dagarna när jag varit borta ur spelet. Men han får hoppas på en bättre 36-års dag. Det är ju bara ett år kvar. Men Grattis älskling!

3 kommentarer:

Bina sa...

Men såvitt jag förstår var han nöjd med förra helgens firande och det var ju du som planerade det så jätteledsen kan han ju inte vara?!

Sarah sa...

Stackarn...du får gratta honom lite xtra nästa gång!! Det blir ju inte alltid som man tänkt sig! Kraaam

mannen sa...

jag hade mitt livs bästa födelsedag förra veckan så jag är 100% nöjd !