2008-10-31

Att andas

Jag behöver andas. Kanske lära mig att andas igen? Barnen är bortlämnade och jag softar i soffan. Dagens skörd: två beckfilmer(mannen vill aldrig kolla på dem) och två tv-serie avsnitt. Tänker inte lämna soffan idag. Det känns ovant att slippa tänka på andras behov. Ibland tycker jag tillochmed att jag hör lite gnäll från övervåningen, sänker ljudet, men påminner mig om att jag är helt ensam. Bara jag här. Och så slukas jag in i filmen igen och tänker att så här har jag nog inte haft det på över fem år.

1 kommentar:

Anonym sa...

NJUT och ta dagen som det kommer. Man behöver lite me-time ibland...

Vad läskigt, vilken tur att det gick bra. Man ska inte igonerera halkan.

Du frågade väl vad jag skulle operera? Jo, jag ska operera hallux valugs och har väntat i två år på en tid.

Må så gott. kram